La comandă, personalizăm soft-uri din următoarele categorii:
Solutii Software Personalizate
Afacerile, modalitățile de lucru, verticalele de business și companiile sunt foarte diferite, de aceea nu există o soluție software care să se potrivească pe fiecare abordare. Desigur, crescând tot mai mult industria IT&C s-au dezvoltat o multitudine de soluții digitale pentru diverse nevoi de business, însă atunci când nu există o soluție care să se plieze pe industria și modul dumneavoastră de lucru, cea mai bună soluție este o aplicație software personalizată.
Iata 5 motive pentru care investitia in dezvoltarea de software personalizat este importanta.
1. Complexitate la integrarea sistemului
Diferite domenii ale operatiunilor interne, pot gasi utile instrumentele de la anumiti furnizori de tehnologie digitala. Cu toate acestea, instrumentele gata facute, pot avea fiecare propriile cerinte de infrastructura tehnologica, diferente arhitecturale, diferite metodologii de dezvoltare si diferite niveluri de suport pentru implementare.
Ca organizatie, ecosistemul tehnologic trebuie sa functioneze ca o unitate simplificata, capabila sa ofere valoare in intreaga companie.
2. Restrictii de scalabilitate
Solutiile gata facute sunt deseori anuntate ca fiind scalabile pentru sarcini mari.
Dar cand cerintele tale unice necesita flexibilitate, in afara domeniului definit de compania de dezvoltare a software-ului, atunci ramai cu un software scump care nu poate fi adaptat la cererea ta.
Acesta este un alt domeniu unde dezvoltarea de software personalizat poate schima jocul in peisajul tehnologic.
Componentele unui astfel de software pot fi construite tinand cont de obiectivele specifice domeniului tau de activitate si nu doar de o cerinta standard din industrie. Prin urmare, atunci cand apar cerinte de scalabilitate, un software personalizat va putea sa se adapteze si sa proceseze fluxurile de lucru.
Acest lucru este esential pentru IMM-uri, deoarece ambitiile lor de crestere necesita cu siguranta un backend tehnologic scalabil, pentru a sprijini un proces de afaceri critic.
3. Inovarea
Inovarea se afla in centrul fiecarui mediu de afaceri competitiv.
Cu cat inovezi mai mult, cu atat mai mari vor fi sansele tale de a satisface diverse interese ale consumatorilor. Atunci cand firmele cumpara produse scumpe si gata de implementare de la diferiti furnizori, isi limiteaza propriile dimensiuni ale inovarii.
Aceste companii sunt adesea obligate sa astepte pana cand vanzatorul de software vine cu inovatia dorita. Sau, este posibil sa fie nevoite sa achizitioneze din nou o solutie software, daca furnizorul lor de aplicatii nu este in masura sa adauge noua functie curand.
Avand propriul software personalizat poti sa experimentezi concepte inovatoare mai rapid si fara a depinde de alti furnizori de tehnologie. Acest lucru poate ajuta la o competenta mai mare pe piata. Brand-ul tau ar fi recunoscut ca un precursor, mai degraba decat un adoptator tarziu pentru inovatiile dorite de consumatori.
4. Suport pentru tehnologia existenta
De multe ori, antrepenorii investesc in noi solutii digitale urmarind orbeste tendintele din piata.
Ar putea fi posibil ca tehnologia pe care o au deja sa aiba nevoie doar de cateva modificari si upgrade-uri pentru a oferi aceleasi functionalitati exacte sau chiar unele mai bune in comparatie cu un soft „gata facut” .
Aducerea unei noi solutii digitale de la un furnizor in ecosistemul tau tehnologic existent poate cauza provocari nu doar in integrarea sistemului, asa cum am mentionat mai sus, dar pot aparea cazuri in care este nevoie de eforturi mari pentru a mentine software-ul existent care serveste anumite procese de baza.
Atunci cand companiile adopta dezvoltarea de software personalizat, au libertatea de a construi capabilitati noi pe baza aplicatiilor existente si de a economisi eforturi considerabile in dezvoltare, precum si reducerea escaladarii costurilor.
Customizarea software-ului existent este o alternativa mai buna decat implementarea unei solutii terta parte de la zero, urmata apoi de personalizari costisitoare pentru a se potrivi, in continuare, cu cerintele si obiectivele tale de afaceri.
5. Respectarea standardelor si proceselor
Chiar si cea mai buna solutie digitala de la furnizorii de talie mondiala poate avea probleme de conformitate cu normele si procesele standard adoptate in cadrul unei afaceri.
Este posibil ca producatorii acestui software sa includa recomandari standard, recunoscute in industrie, dar, de cele mai multe ori, o companie poate fi nevoita sa gandeasca atipic, in timp ce isi desfasoara operatiunile zilnice.
Orice implementare tehnologica trebuie sa fie strans legata de obiectivele de afaceri, iar firmele trebuie sa aiba o idee clara asupra cazurilor de utilizare pe care o anumita tehnologie ar putea-o rezolva. Prin dezvoltarea de software personalizat, ai o imagine clara a valorii cuantificabile la fiecare investitie in dezvoltarea aplicatiilor enterprise.
Acest lucru va oferi mai mult ROI decat implementarea unei solutii digitale terta parte, in care compania ta poate fi de multe ori la indemana tehnologiei vanzatorului.
Daca tehnologia nu este punctul tau forte, atunci trebuie sa ai un partener de consultanta adecvat, care te va ajuta sa construiesti coloana vertebrala a tehnologiei in afacerea ta.
Prețurile pentru personalizarea acestor tipuri de categorii de software se stabilește după discuția cu clientul, în funcție de complexitatea solicitată.
Orele de consultanță IT în vederea executării proiectului se taxează cu 500 lei/oră și se plătesc separat. Dacă discuțiile se finalizează cu încheierea contractului de execuție al proiectului, contravaloarea orelor de consultanță intră în prețul final al contractului de execuție.
Livrarea cu funcționalitatea definitivă se face în maxim 60 de zile de la data stabilirii detaliilor și semnării contractului de execuție, cu toate testele de solicitare, sau solicitate, efctuate.
Se percepe un avans de 25% din valoarea proiectului.
Dacă, din motive neimputabile nouă, proiectul este oprit de beneficiar, AVANSUL nu se returnează!(vezi aici)